BAYONNE WEDDING & EVENT PLANNER

IMG-2764

ZAPLANUJ SWOJE WESELE Z MOJĄ POMOCĄ

Branża Weselna, czy Eventowa nie jest trudna, o ile działa się w niej od ponad 15 lat, tak jak w moim przypadku - dzięki szerokiej współpracy z innymi usługodawcami, możecie zorganizować Twoje wesele do 20% taniej.

Przez wiele lat, miałem okazję poznać praktycznie wszystkie lokale weselne w województwie Zachodniopomorskim a przy tym innych usługodawców w branży, co pozwoliło mi nawiązywać i poszerzać kontakty związane z organizacją imprez od podszewki. A jeśli nie w Polsce, to zapraszam do Francji, miasteczka Bayonne, gdzie zaczęła się historia mojej rodziny.

Pomoc w planowaniu imprez moim Klientom stała się dość automatyczna, kiedy to z polecenia zgłaszały się do mnie Pary Młode, które na początek chciały zarezerwować termin u mnie a dopiero potem rozpoczynać poszukiwania sali weselnej i każdego z usługodawców po kolei - w takich przypadkach nie pobierałem nigdy żadnych opłat za pomoc w koordynacji imprez i nadal nie pobieram, jeśli jestem wybranym przez Was prowadzącym imprezę jako DJ - pozwala to pilnować przebiegu całości imprezy w porozumieniu z personelem lokalu, np. odnośnie wprowadzenia tortu, uzgodnień przerw na posiłki, czy też współpracy z fotografem i kamerzystą odnośnie koordynacji planu działania względem ustalonego harmonogramu wesela.

Jeśli jednak mam Wam pomóc od A do Z tylko i wyłacznie jako WEDDING PLANNER na wyłączność, to umawiamy się wtedy na odpowiednią kwotę honorarium za poświęcony czas i czuwanie w czasie Waszej Imprezy, by wszystko przebiegło zgodnie z planem!

IMG-2768

W CZYM WAM POMOGĘ

  • w konsultacjach z USC odnośnie planowanych ślubów w plenerze, w balonie, czy na pomoście jeziora a może i na barce lub innych nietypowych miejscach
  • organizacji wieczorów panieńskich, np. w stylu boho w ogrodzie
  • przy organizacji oprawie muzycznej na wyjście z domu Panny Młodej - tu sprawdza się akordeon, który jest również w mojej ofercie
  • oprawie muzycznej w kościele - solistka, a może solistka + skrzypce lub organista
  • oprawie muzycznej podczas ślubu w ogrodzie - z muzyką na żywo, czy może z muzyką mechaniczną z Waszymi ulubionymi utworami
  • organizacji przejazdu Pary Młodej do Kościoła i na salę weselną - przewóz wymarzonym autem elektrycznym, bryczką z końmi lub może limuzyną
  • organizacji wesel od A do Z - począwszy od wyboru lokalu, zamówieniu zaproszeń, dekoracji sali, wyboru fotografa, kamerzysty, fotobudki, fotobudki 360, barmanów, animatorów, pokazów pirotechnicznych i wielu innych atrakcji weselnych
     

 

received_3154442044648657

NA CO JA ZWRACAM UWAGĘ PODCZAS IMPREZ

  • ważne jest usadzenie gości - starsze osoby jak najdalej parkietu z uwagi na hałas, jak również zwrócone twarzami do parkietu, w szczególności Rodzice i Dziadkowie
  • jako, że lubię dobrą kawę, to osobiście zwróciłbym uwagę, czy sala weselna wyposażona jest w ekspres z prawdziwego zdarzenia do samodzielnej dyspozycji gości
  • musimy zaplanować PLAN B dotyczący składania życzeń, na wypadek, jeśli pogoda uniemożliwi ich złożenie pod Kościołem/USC, wtedy życzenia odbędą się na sali weselnej, zaraz po powitaniu lampką szampana
  • zawsze konsultuję z personelem wejście tortu na salę weselną i upewniam się, czy mają przygotowane race
  • proszę personel o wcześniejszą informację, jeśli posiłki miałyby się przyspieszyć lub opóźnić - aby wszystko było zgrane z blokami tanecznymi/przerwami między nimi
  • dobrze sprawdzić, czy lokal jest przygotowany na brak prądu - agregat prądotwórczy mile widziany
  • i wiele, wiele innych!

 

Zapraszamy do współpracy!
Marek Bajon

 

 

img-9910-jpg

Napisz do mnie lub po prostu zadzwoń!

691 865 398